A DÖK választási vitát követően még maradtak kérdéseink, ezekre kereste a válaszokat Simon Zsófia, aki Nagy Krisztinával és Orbán Gyulával beszélgetett.

– Milyen diákprogramokat terveztek, hogyan tervezitek a jelenleginél kicsit jobban bevonni a diákságot a DÖK életébe?

Nagy Krisztina: – Alapvetően úgy gondoljuk, hogy a jelenlegi programok már egy nagyon szépen kiépített rendszert alkotnak és teljes mértékben támogatjuk az év folyamán csoportokba rendezett eseményeket, esetleg egy kicsit többet terveznénk csinálni, mint jelenleg. Lehetnének tematikák szerint csoportosítva, hogy egy helyre csoportosítjuk az összes sport programot, egy másik helyre az összes intellektuális versenyt, ezekkel azt érnénk el, hogy ha egy hétre, vagy kettőre sűrítenénk ezeket, akkor minden délután lenne egy- egy program és több diák tudna megjelenni, mert egy szabad délutánjuk inkább van a héten, könnyebben ráérnek legalább egyszer. Meg terveztük tartani az eddigi programokat, például a Valentin napot biztos megtartanánk, a bálosokkal az év végi összeszervezett esemény szerintünk nagyon jól sikerült, ilyeneket terveznénk még tartani. Esetleg felmerült egy kerti sütögetés és mozi ötlete, bár az más kérdés, hogy a szomszédok mennyire örülnek neki, de egy halkabb programot talán kivitelezhetünk, persze jobb időben. Felmerült még, hogy más iskolákkal is lehetne programot szervezni, az évek óta tervben lévő számháborút megszervezni, ami azt hiszem, a koronavírus miatt nem valósult meg végül. Régebbi programokat szeretnénk feleleveníteni, hogy minden korosztály, minden generáció átélhesse ezeket.

dokinterju-2

Orbán Gyula: – Hát rengeteg diákprogramot szeretnénk csinálni és nagyon szeretnénk népszerűsíteni a dököt. Mi azt érezzük, hogy a DÖK már elkezdett abba a nagyon jó irányba haladni, hogy közvetlenné váljon. A DÖK más iskolákban csak eléggé “monoton” dolgokat csinál – a tanárok felé képviseli a diákokat, de nem nagyon szervez ilyen extra dolgokat, ezáltal úgy viszonyulnak hozzá az emberek, mint egy kicsit idegen szervezethez. Például látjuk, hogy a GT főszervezősége ennek teljes ellentéte, hiszen ott sokkal közvetlenebb a kapcsolat. Mi szeretnénk úgy népszerűsíteni a DÖK-öt, hogy ne azt érezzék, hogy ez egy tőlük külön szervezet, hanem azt, hogy ez a diákság szervezete és nyugodtan, bátran jöjjenek oda hozzánk, ha bármilyen kérésük, problémájuk van. Látjuk, hogy ez hivatalosan most is így van, hogy bármelyik diák odamehet a DÖK-höz, vagy éppen az elnökhöz, alelnökhöz, vagy nálunk ugye kormánytagok is vannak, és mondhat ötleteket, de látjuk, hogy ez nem nagyon teljesül. Szerintünk ahhoz, hogy a diákok tényleg oda merjenek menni a kormányhoz, kell, hogy legyen egy közvetlen kapcsolat is. Mi azt gondoljuk, hogy egy nagyon jó alappal indulunk, hiszen az egyik alelnökünk, Grosser Dániel a gólyatábor a főszervezője, most már az egyik fő KT (Kreatív Team) -s lesz, én és Rubint Ági (a másik alelnökünk), mindketten csopvezek voltunk és vagyunk. Ezáltal mi is mindig megismerkedünk a feljövő évfolyammal és ha úgy tetszik minden gólya tudni fogja, hogy kik vagyunk. Ezáltal azt érezzük, hogy nekünk ez egy nagyon nagy előny, mert így hozzánk fognak tudni szólni és a javaslataikkal hozzánk fognak tudni jönni. Szeretnénk, ha a DÖK tovább vinné a tanulmányi programok fejlesztését, tovább vinné a professzionális dolgok fejlesztését, de mi emellett behoznánk egy két mindennapi életről, szórakozásról szóló dolgot is. Ezen az úton Petiék már elindultak, a sakkbajnokság, Honfoglaló-bajnokság programokkal, de ezeknek is van még egy ilyen tanulósabb hangulata. Egyik központi programpontunk a Fazekas-nap. Ez tavasszal lenne egy nap, igazából valószínűleg egy hétvégi nap, ahol minden fazekasos diákot meghívunk a Margit-szigetre például és itt egy nagyon nagy versenyt és egy egész buli-napot tartunk. Újra egy kicsit felemlegetnénk a mindenki által kedvelt kis versenyszellemet az A, B, C és D osztályok között. Számháború az egész Margit-szigeten át, esetleg Zászlólopós, utána esetleg egy közös ebéd, utána pedig szabad programok, beszélgetések és többek között ez az egyik nagyon fontos pont, amivel közelebb szeretnénk hozni a DÖK- diákokhoz. Nagyon fontos pontja a programunknak, hogy végre a szervek egyesülnének, vagyis már nem lenne ellentét az F+F, Gólyatábor és a DÖK között, hiszen az egyik alelnökünk, Rubint Ágnes az F+F főszervezője, a másik, Grosser Dániel pedig a Gólyatáboré. Azt gondoljuk, le tudnánk kommunikálni a gólyatáborosokkal, hogy legyen egy közös gólyatánc is a Fazekas-napon. Van még egy nagyon fontos pontunk, nevezetesen a Pinceklub. Itt mi kicserélnénk egy-két bútort, illetve telepítenénk be egy darts táblát a “Foki-szentélyre”, mindenképpen még egy léghokiasztalt. Így újra le lehetne jönni a pinceklubba, nincs beázásveszély, szépen le van festve és fazekasossági jogon minden fazekasos kibérelheti ingyen a klubot. Van egy délutánod, a barátod szülinapját szeretnéd ünnepelni? Ne a Mekibe menj, ne a Corvinba menj, úgyis tudjuk, hogy holnapra sokat kell tanulni, nem tudtok elmenni lézerharcolni, rendeljétek ide a Mekit, hozzátok ide a kaját és béreljétek ki a Pinceklubot. Csocsó, darts és léghoki keretében beszéljétek meg a dolgokat.

dokinterju-10

– Milyen más iskolákkal terveztek esetleg közös programokat szervezni, van e konkrét iskola, akivel már tárgyaltatok? Milyen típusú programot tudnátok elképzelni egy másik intézménnyel?

Nagy Krisztina: – Eddig is voltak és vannak kapcsolatai az iskolának, Eötvössel, Apáczaival, teljesen biztosan van, tavaly kormánytagként beszéltem is velük. Korábban volt a Radnótival és a Veres Pálnéval is, rendeztek közös programokat is, de sajnos egy-két generációval régebben már vége szakadt, ezt is szeretnénk feleleveníteni, szorosabbra fűzni a kapcsolatot. Nem csak online szervezni programokat, hanem idén, ha van már lehetőségünk személyesen is megrendezni, akkor élőben valósítanánk meg. Esetleg egy szabadtéri számháborút, vagy nagyobb megrendezett társasjáték alkalmat, amiben több iskola is részt vehet. Ezen kívül nem csak az elit iskolákra és a Budapesti elit iskolákra fókuszálnánk, tehát nem csak a tipikus Eötvös-Apáczai-Fazekas aranyháromszögre gondolnánk, hanem más iskolákra is, akik ugyan úgy remek sikereket érnek el és ahol nagyon jó a diákközösség, viszont korábban még nem volt kapcsolatuk velük. Vannak kapcsolataim például a Leöveyből, vagy kéttannyelvű iskolákból, a Vörösmartyból, ami egy nagyon érdekes kapcsolat lenne, hogy egy színészeti iskolát és egy reál központú iskolát összeismertessünk. Szerte az országban számos kapcsolatunk van tanulmányi versenyek miatt és sokfelé tudnánk cserediák programokat, cserenapokat szervezni, esetleg közös ismerkedő délutánokat, a debreceni Fazekassal is van kontaktunk, a Lovassyval is.  Illetve külföldi iskolákkal is tervezzük felvenni a kapcsolatot, vannak testvériskoláink szerte a világban, például Szingapúrban teljesen biztos, valamit Franciaországgal jelenleg is van cserediák programunk és korábban volt azt hiszem Oroszországgal, Németországgal és Olaszországgal is volt. Ezek részben a koronavírus miatt megszűntek, elhalványodtak, ha lehetséges akkor ezeket is felelevenítenénk. Egyetemekkel is nagyon érdekes lenne felvenni a kapcsolatot, esetleg jövőtervezés, pályaorientáció szempontjából, nagyon hasznos lehetne a felsőbbéves diákok számára, megismerni egyetemi diákok tapasztalatait, oktatók, professzorok elvárásait és meglátásait, könnyebb lenne utána annak eldöntése, hogy milyen irányba indulsz tovább.

Orbán Gyula: – Nekünk a külügy nagyon szívügyünk, hiszen én a Vitaméta egyik főszervezője vagyok, ez egy vitarendezvény és ezzel kapcsolatban elit gimnáziumok és vidéki gimnáziumok tanáraival is tartom a kapcsolatot, velük együttműködve szerzünk diákokat, akik indulnak ezen a versenyen, nekem is vannak tehát nagyon jó kapcsolataim kifelé. Rubint Ági az F+F főszervezője, így ő is sokat kommunikál külsősökkel, Grosser Dániel pedig több mint egy éve külügyes pozíciót tölt be a jelenlegi kormányban. Ezt szeretnénk tovább vinni, alelnökség mellett ő lesz a külügyesünk. Nagyon jók voltak az online alkalmai a BonaPetit döknek, az online Honfoglaló bajnokságok, más iskolákkal online beszélgetések és mi kihasználnánk az online lehetőségeket és felvennénk a kapcsolatot az NUS High School of Mathematics and Science-szel. Ez egy szingapúri iskola, a Telegraph listáján szerepel, amelyen a Fazekas a hatodik, ez az iskola a legjobb négy között van. A testvériskolánk, régen volt velük kapcsolatunk, de ez valahogy elsikkadt. Szerveznénk közös ismerkedős esteket Discordon és így teljesen másik kultúrával is találkozhatnak a diákok Emellett az online programokat megtartanánk az Apáczaival, Eötvössel, viszont kihoznánk őket élőre is. Lehetne Apáczai-Eötvös-Fazekas számháború, Zászlólopós, de számos más program is: vetélkedőktől kezdve ügyességi és kimittud kvízekig. Az Apáczai elnökével már beszéltünk is és ő nagyon nyitott, sőt örül neki, hogy ezeket a programokat szeretnénk kihozni élőre.

– Néhány képviselő szerint a jelenlegi kormányban eléggé szét vannak csúszva a pozíciók, hogy ki mivel foglalkozik. Mennyire érzed így? Mit terveztek tenni az összetartóbb DÖK-ért, valamint milyen változtatásokat eszközölnétek a kormány szerkezetében?

Orbán Gyula: – Egy apró dolgot szeretnénk megváltoztatni. Úgy érezzük, hogy ez a szerkezet, amit a jelenlegi DÖK hozott létre egy nagyon jó dolog, sokkal többen tudnak közvetlenül beleszólni a diákéletbe és sokkal demokratikusabb a rendszer. De azt érezzük, hogy mi rengeteg programot hoznánk be, van, amire fentebb még ki se tértünk. Ez rengeteg szervezést és figyelmet igényel. Ez nagyon sok meló lenne, sőt túl sok meló lenne az elnöknek, ha az elnök azt a feladatot látná el, amit a mostani kormányban. A mostani kormányban az elnöké az egyetlen olyan pozíció, aki összetartja a kormány többi tagját, kommunikáljon köztük, összefogja őket. Ezért mi azt csinálnánk, hogy a két alelnököt egy kicsit kiemelnénk, az egyikük felelne a pozíciók egyik feléért, a másik a másik felélért. Az elnök pedig a két alelnökért. Ezzel biztosítanánk, hogy ne legyen túlterhelve az elnök, hatékonyabban tudnánk dolgozni, az alelnökök pedig jól tudnának fókuszálni a kevesebb pozícióra, amit kapnak. Ne értsétek félre, az elnök ugyanúgy kommunikálna a kormánnyal, ott lenne a gyűléseken. Emellett az alelnök nem szólna bele az adott konkrét pozíció működésébe, csak szupervíziót gyakorolna, felügyelné, esetleg a döntésekben segítene és intézné a kommunikációt. Ami a csapatépítést illeti, azt mi három részre bontanánk, a diákoknak, a képviselőknek és a kormánynak. A kormánynak egy nagyon jó csapatot szedtünk össze szerintünk, a mi szempontunk az volt, hogy minden pozícióra a legoptimálisabb embert találjuk meg, de örömmel kijelenthetem, hogy most már nem csak profikból álló társaság vagyunk, hanem egy csapat is, nagyon jóban vagyunk, baráti társasággá is váltunk. Ennek érdekében gyakran beszélünk egymással, nemcsak DÖK-ügyekben. Volt már, hogy az egész kormány átjött hozzánk és ott egy nagyon jó beszélgetés alakult ki. A képviselőkkel nagyon fontosnak tartjuk, hogy minél több beleszólásuk legyen a diákok életébe, a DÖK munkájába, ezért megtartanánk az évi egy napot, amit a Petiék is csináltak, sőt, azon is gondolkodunk, hogy félévente legyen egy-egy nap. Ez részben továbbképzés lenne, utána pedig egy szabad közös ötletelés. Ami még a diákok összefogását nagyban elősegítené, osztályokon átívelő módon, az a klubrendszer. Ez talán az egyik legfontosabb pontja a programunknak, és három részből áll. A jelenlegi klubokat összeszerveznénk, mert számos klub működik, a DD (Dungeons and Dragons, szerepjáték szakkör) klubtól a szépíró szakkörig, azonban ezekről talán egy-két vagy maximum három-négy plakát van kitéve. Ha egyszer valaki látta, nehéz újra megtalálni, tanárnak szólni, szerintem ez túl bonyolult. A DÖK honlapon ezeket mi rendszereznénk, létrehoznánk egy külön fület, ahol láthatja az ember az összes klublehetőséget, sőt rögtön csatlakozni is tudna és kommunikálni az illetékesekkel. Létrehoznánk mi is klubokat, négynek a kidolgozását már elkezdtük, az ismertetőket látni fogjátok a közösségi médiafelületeinken. Az egyik a vitaklub, a másik a sakk-klub, a harmadik a társasjáték klub, a negyedik pedig a közgazdaságtani, pénzügyekkel foglalkozó klub. Mind diák szervezésűek, ez nagyon fontos. Ha van egy hobbid, ami úgy érzed, hogy hiányzik az iskolából, mi lehetőséget kínálunk, hogy ebből létrehozz egy klubot, de annak a mindennapi életébe mi nem szólunk bele, az teljesen a tiéd, mi csak felteszünk téged a honlapra, hogy a diákok könnyebben elérjenek.

dokinterju-9

Nagy Krisztina: – A jelenlegi DÖK képviselők szerintem egy elég jól felépített és hatékony hálózaton keresztül tudnak kommunikálni, mind Discordon, Messengeren vagy Facebookon, amivel a kommunikáció szerintem alapvetően meg van adva. Magán a kormányon belül viszont vannak enyhébb kivetni valóink, jól értesültél róla, hogy vannak megkérdőjelezhető részei a jelenlegi kormánynak, meg vannak határozva a pozíciók és az, hogy arra hány embert lehet jelölni és annak mi lenne a szerepe, az érthetően és szépen le van írva az SzMSz-ben (a Működési Szabályzatban) ami egy vázat, gerincet ad annak, hogy hogyan kellene kinéznie egy kormánytervezetnek, viszont olyan tapasztalataim vannak, mint jelenlegi kormánytag, mint pénzügyi felelős, hogy ezekhez a pozíciókhoz nem igazán tartják magukat az emberek, sok olyan esemény volt, hogy meg kellett szervezni egy programot, be kellett ülni kommentátornak egy eseményre, vagy meg kellett szerkeszteni egy Excel táblázatot és erre egyáltalán nem volt jelentkező, a diákéletért felelős kormánytag nem volt elérhető az adott pillanatban, nem szánta rá az időt hogy megszervezze az eseményeket, ezért másik pozíciókról kellett önkénteseket szerezni, hogy a diákéletes szerepet betöltsük. Azt gondolom, hogy egy házelnöknek, vagy egy pénzügyesnek nem kéne a programokkal bajlódnia, mert alapvetően is lenne más feladatuk, sokkal hatékonyabban tudnának dolgozni, ha csak arra koncentrálnak. Arra is sok precedens volt, hogy az elnök csinálta meg a kimaradó pozíciók feladatait, ezt nagyon köszönjük neki utólag is. Megpróbáltuk nem az alapján kiválasztani a személyeket, hogy kivel voltunk jóban, vagy kivel volt már személyes kapcsolatunk, nyilván számít, hogy együtt tudjunk működni, de az alkalmasság és az aktivitás alapján döntöttünk, olyanok mellett, akik ténylegesen odatennének száz százalékot és elvégeznék a saját munkájukat és azt kell mondjam, hogy eddig nem csalódtunk senkiben ebből a szempontból, ha valaki elvállat egy feladatot, beletett apait-anyait és elvégezte, szóval szeretném nagyon-nagyon megköszönni a csapatnak ezúton is. Az egyik diákéletes pozícióját váltakozva vennék fel diákok vagy diák csoportok, csak kisebb időszakokra kaphatná meg egy-egy ember, ezzel azt érnénk el, hogy a lelkesedése nem lankadna és sokkal több energiát tudna belefektetni abban az időszakban, amit ott van, mintha egy egész éven át felelnie kéne érte. Ráadásul maga választotta programmal foglalkozna, így valószínűleg valami olyannal, ami őt érdekli. Mivel ehhez is valamilyen szintű kiválasztás lenne szükséges, beszélgetnénk, esetleg bemutatkozást kéne írniuk, ezért úgy gondoljuk, hogy jó eséllyel indulunk arra, hogy alkalmas személyt találjunk. A kormányon belül erős az összetartás, de arra is volt már példa ugye, hogy az egész DÖK, az összes képviselő, együtt beültünk a nagyterembe, beszélgettünk, társasoztunk, megvitattunk néhány témát és összességében egy nagyon jó csapatépítő program volt.

dokinterju-5

– Van egy kérdés, amiről nem igazán esett szó a vitán, ez pedig a pénzügy. Minden programnak költségei vannak és ezt a DÖK-nek kell előteremtenie valahonnan. Milyen terveitek vannak a költségvetéssel, van-e esetleg konkrét szponzor ötletetek?

Orbán Gyula: – Ez mindig nehéz mert sok elképzelése van az embernek és sokszor a pénz a korlát. Amire nagy hangsúlyt fektetünk, az az, hogy legyen sok szórakoztató program, a DÖK hozzon be minél több olyan programot, ami a diákok szórakoztatását szolgálja, hogy ezáltal közelebb kerüljenek a DÖK-höz. Ezekre szponzort nehéz találni, mert a szponzorok inkább az oktatást próbálják támogatni, de ez nekünk nem akadály, van több jó ötletünk is. Lenne egy fundraising, azaz adománygyűjtő bál, ami abból állna, hogy a bálszervezőkkel persze egyeztetve, egy klasszikusabb bál keretében szórakozhatnának. Itt lenne keringő, mindenki estélyi ruhában jöhetne, sok klasszikus zene, lassú zene lenne és az egész bál hangulata ilyen valóban bálos lenne. Erre lenne egy minimum jegyár, hogy mindenki el tudjon jönni, aki akar, mondjuk 500 forint, és ebből fizetnénk a kaját, állnánk az egész rendezvényt. Viszont minden ezen felül fizetett pénzről tudjátok, hogy a Fazekas DÖK-nek jön, vagyis nem szabnánk határt, ki mennyit fizet, erre már van is pénzügyi tervünk, hogy ezt mire költenénk. Ezt ismertetnénk a szülőkkel is, akik ennek tudatában tudnának minket támogatni, amiből például a Pinceklubot jobbá tudnánk tenni. Ezen kívül nagyban támaszkodnánk az alumnusokra, a volt Fazekasosokra.

Nagy Krisztina: – Szponzor ötleteket már kitaláltunk, és abba az irányba gondolkozunk, hogy nekik mennyire érné ez meg és számunkra, ez mennyire lenne kifizetődő. Így jött össze néhány olyan ötlet, hogy például az egyetemekkel, amikkel jelenleg is vannak folyamatban beszélgetések, lehetne kapcsolatot felvenni. Nem feltétlenül pénzmennyiségben értve, mert az kérdés, ők mennyivel tudnának hozzájárulni, de például a pályaorientációban mindenképpen sokat tudnának segíteni az iskolában. Lehetne szervezni pályaorientációs napot is. Arra is látunk lehetőséget, hogy az egyetemektől kapjunk anyagi támogatást, de fontosnak gondoljuk azt, hogy mondjuk megkeressünk egy nagyobb céget, akik valóban pénzügyileg is tudnának minket támogatni, vagyis azzal lehetne odaállni eléjük, hogy konkrétan például a stúdiót támogassák. Tudjuk, hogy az eszközök, amiket a stúdiósok használnak, elég költségesek és ha már most ezzel foglalkoznak, akkor van esély, hogy a későbbiekben is ebben az irányban mennének tovább, legalábbis valamekkora százalékban. Így lennének olyan, középiskolából, aztán majd egyetemről, főiskoláról kijött diákok, akik szívesen dolgoznának nálunk, a diákoknak pedig nagyobb eséllyel lehetne munkalehetőségük az adott cégnél. A másik ötlet pedig olyan cégekre vonatkozik, amelyek mondjuk nagyobb versenyeket vagy intellektuálisabb programokat támogatnak, vannak is már konkrétabb ötleteink, kapcsolataink. Van egy cég például, akik eddig is támogattak programokat, mondjuk megjelentek az olimpiákon, és lehet van rá lehetőség és esély, hogy támogassák egy hasonló kaliberű iskola diákjait.

– Utolsó kérdésként, milyen szerinted fontos, vagy kiemelendő terveitek vannak, miért lenne jó, ha titeket választanának meg?

Orbán Gyula: – Nehéz egyet kiemelni, de gondolkodom. Talán az lenne az, hogy a mi kormányunk nagyon sok újítást tűzött ki maga elé, sok célunk van, reformokat szeretnénk, egy új szintre szeretnénk emelni a DÖK munkáját, többek között a klubrendszer és a Fazekas-nap segítségével és nagy ambícióink vannak. Vannak olyan további ötleteink, amik még kidolgozás alatt vannak, ezekről egyelőre nem is mondok többet. Már ez is nagyon sok, de ha jön egy új ötlet, mi nem azt mondjuk, hogy de már van elég, hanem nekiállunk kidolgozni. Akkor is, ha ez az új ötlet nem egy kormánytagtól vagy képviselőtől jön, hanem egy külsős embertől, megkérdezzük, mit látna szívesen, ahogy említettük is a vitában, mi mindenkinek az ötleteire nyitottak vagyunk. A kormánymeetingeket, amik publikusak, Discordon tartjuk, vagyis bárki ott lehet rajtuk és betekinthet a munkákba, a házelnök moderálásával bárki fel is tud szólalni és el tudja mondani az ötletét. Mint látni fogjátok, mi nem állunk le, bármilyen javaslatra nyitottak vagyunk. Köszönjük a lehetőséget.

dokinterju-8

Nagy Krisztina: – Különlegesebb tervként, amit még talán nem említettem meg, az az, hogy a KisDÖK-öt felélesztenénk, amivel nagyobb belátást engednénk a kisebbeknek is az iskola életébe. Tapasztalatot gyűjthetnének arról, mi is az a DÖK és amikor belépnének a gimnazista életbe akkor már biztos lábakon állhatnak és lenne múltjuk, tapasztalatuk, amit fel tudnak használni, sokkal magabiztosabbak lennének a mi köreinkben is. Így ők is nagyobb beleszólást nyerhetnének, nagyobb örömmel és bizalommal fordulnának a DÖK felé. Szeretnénk egy közvetlen kapcsolatot kialakítani a diákokkal, nem akarunk a tipikus ingben a folyosón járó felsőbbrendűnek tűnni, se a jövőbeli elnök, azaz én, se a kormánytársaimról. Szeretnénk minél nagyobb beleszólást és belátást engedni a diákok számára a mi munkánkba. Minél több embert bevonnánk és bíztatnánk őket, hogy kifejezzék a véleményüket és hozzánk forduljanak az ötleteikkel vagy kritikáikkal, szívesen látjuk ezeket is, mert fejlődni mindig lehet. Nem szeretnénk semmit elvenni a diákságtól, inkább csak adnánk nekik élményeket, lehetőségeket, szponzorokat, kapcsolatokat a további életükhöz, illetve egy nagyon jó társaságot,ami kialakulhat az általunk szervezett programokon.

dokinterju-6

 

Szerző: Simon Zsófia